Blogger Loveria Teması Türkçe






Slider için: "blog adresiniz" kelimesini aratın.



11 yorum

  1. Linki yeniledim, yanlış dosyayı yüklemişim.
    Yorum için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. iyi günler,

    Bu temayı kurmaya çalışıyorum ve baya yeniyim bloggerda. Üstteki sekmelere isim verdim ama mesela "hakkımda" olarak açtığım sekmeye yazımı koyamıyorum. Yazı anasayfada çıkıyor ama "hakkımda" sekmesinde çıkmıyor. Ne yapmalıyım? Orda görünmesini istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her sekmeye kendi kategori linkini eklemen gerekiyo.

      Örnek: Ben "Edebiyat Blogu" sekmesine "http://karamsartemalar.blogspot.com.tr/search/label/Edebiyat" adresini ekledim mesela.

      Linkleri bu şekilde düzenlemen gerekiyo, kategori linklerini etiketlerin üstüne sağ tıklayarak alabilirsin ;)

      Sil
  3. yeni yayın yaptığımda alttaki küçük dikdörtgenler şekilde çıkıyor orası tamam peki üstteki büyük dikdörtgen şeklinde yayın yapmak için ne yapmam gerek ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konunun içine yazmıştım zaten.
      Slider için: "blog adresiniz" kelimesini aratın.

      Sil
    2. Arattıktan sonra ne yapıyoruz ?

      Sil
    3. "blog adresiniz" yerine kendi adresini yapıştırıyorsun.

      Sil
  4. merhaba,
    Temada görünen üstteki slidebar kısmını nasıl yapıyoruz? Bende çok duruyor orası ya da slide için eklenecek bir yer bulamıyorum. Yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogger panelde, Tema altında HTML düzenle kısmına tıklayıp kodlar içinde "blog adresiniz" kelimelerini aratıp yerine kendi blog adresinizi girin...

      Sil
    2. dediğiniz şekilde yaptım. 1 tane blog adresiniz kısmı çıktı onu da yazdım. Herhangi bir değişiklik olmadı. Slide için foto ekleyeceğim, ya da yerleşim de ekleme yapabileceğim birşey yok. SAyfamda bomboş duruyor orası slide yeri olduğu bile belli değil.

      Sil
    3. Temayı denedim bi sorun göremedim, gerekli yere girdiğiniz adresi ve " veya ' işaretlerini kontrol edin, yine sorun yaşarsanız temayı yeniden yüklemeyi deneyin...

      Sil