15 yorum

  1. tşk bunu bloğumda en yakın zamanda kullanacağım.

    YanıtlaSil
  2. Bu yazı yazılan kısmı genişletemiyormuyuz ya?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Temanın formatı bu...
      Bu tip temalarda blogger klasik temalar gibi değişiklik yapamazsınız...

      Aslında yaparsınız fakat bi çok kodun değişmesi yada yeniden yazılması gerekir.
      Sadece bir iki kodda ölçü değişikliğiyle olacak iş değil yani, zaten bu yolu izlerseniz temada bozulmalar olur...

      Sil
  3. Hemen dönüş yapmanız çok sevindirici Teşekkürler öncelikle. BU temayı kullanmaya karar verdim ancak instagram eklentisi yok. facebook ve twitter ikonları varken instagram ikonunun da görünmesi için ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Temayı yapan zat insta ikonu eklememiş yapcak bişey yok, ikonların hepsini kaldırıp sağ sütuna içinde insta ikonu olan bi paket bulabilirsin netten, onuda gadget olarak eklersin :)

      Sil
  4. BEYEFENDİ EMEĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM SEKMELERİN ADINI DEĞİŞTİRMYEİ BAŞARDIM SAYENİZDE.HAKKIMDA YAZILARIM ÇİZİMLERİM ŞEKLİNDE DEĞİŞTİRMİŞTİM SEKMELERİ AMA İSTİYORUM Kİ EKLEDİĞİM YAZILAR, YAZILARIM SEKMESİNDE, EKLEDİĞİM RESİMLER, ÇİZİMLERİM SEKMESİNDE GÖRÜNSÜN. BUNUN İÇİN NE YAPMAM LAZIM. BUNU ANLATAN BİR YAZI VAR MI. BU BLOG AÇMAYI HOCAMIZ ÖDEV VERDİ O YÜZDEN HİÇ BİR BİLGİM YOK. İLGİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM. SORULARIM ÇOK SAÇMADIR EMİNİM:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duyurularda video anlatım var :)
      Hadi onu görmedin yukarı bak kocaman banner yanıp sönüyo video anlatım diye, izle emin ol işine yarayacak ;)

      Sil
    2. Tam buldum zahmet etmeyin diye yazacaktım ki yorum yapmışsınız. Buldum hatta yaptım bile. İşime yaradı çok teşekkürler.

      Sil
  5. Bu şablonda bir sıkıntı var. Sekmelere bir etiketin linkini atadım. Sonra sekmeye tıkladım zaman yukarıdaki tüm kayıtları göster yazısı kayıyor. Bunu düzeltirseniz sevinirim veya nasıl düzelteceğimi söyleyebilirseniz çok iyi olur

    YanıtlaSil
  6. Temada hiç bir sıkıntı yok.

    http://karamsartemalar.blogspot.com.tr/p/blogger-sekme-olusturma-yaplandrma-tema.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://yedincitel.blogspot.com.tr/search/label/sizden%20gelenler
      temayı uyguladım. Sekmelerin altında "Tüm kayıtları göster" yazısı görmüş olduğunuz üzere kaymış durumda.

      Sil
    2. Aşağıdaki linkteki adımı uygulayarak o yazıyı komple silebilirsin.
      Aslında yazı kaymamış renk tonundan dolayı öyle görünüyor mause yardımıyla yazının tamamını seçersen ne demek istediğimi anlarsın yada CTRL+A yaparakta görebilirsin.

      http://eklentileri.blogspot.com.tr/2012/03/etiketine-sahip-kaytlar-gosteriliyor.html

      Sil
    3. Linkiniz için çok teşekkürler ama attığınız linkte ki gösterilen kodları bulamadım. Farklı bir şekilde yazılmış galiba. Başka nasıl halledebilirim bu sorunu. Teşekkürler

      Sil
    4. Sorunu hallettim çok sağolun

      Sil