10 yorum

  1. dostum gerçekten harika iş çıkartıyorsun. Kutluyorum. Yemek tarifi için bir blog açıcamda bir tavsiyen varmı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitelerde dolaş beğendiğin bi tema olursa linkini iletişime ekle türkçe yapalım :)

      Sil
  2. Arkads baska sey mi bulamadin ya megaya koydun o kadar ugrastiriyo yandexdisk var ona koy super o

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indir dediğinde açılan pencerede tarayıcı üzerinden indire tıklıyosun tepsi bu kadar..
      Saygısızca yorum yapmanın manası nedir ?
      226kb dosyayı indirme becerin yoksa bu senin sorunun, benim değil !

      Sil
  3. Kardeşim öncelikle emeğine sağlık sormak istediğim bir şey var bu temada ki (TAB1-TAB2-TAB3) kısımlarını nasıl değiştirebilirim yani ben o kısımlara değiştirebileceğim bir resim koymak istiyorum bu mümkün mü ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Temanın kodları içinde TAB 1 TAB 2 şeklinde arama yapıp TAB yerine istediğin şeyi yazabilirsin. Daha sonra o bölümlere koymak istediğin görsellerin fotolarını html kodları kullanarak yerleşim bölümünden gadget ekle deyip JS/HTML seçerek istediğin görseli ekleyebilirsin.

      Sil
  4. Öncelikle emeğine sağlık bir sorum olacak ana sayfa'da yan yana ikişer konu başlığı arken diğer tüm sayfalarda neden bu yan yana olan konu başlıkları bire düşüyor ana sayfada ki gibi ikişer konu başlığı olayını diğer sayfalara uygulamak istiyorum mümkünmüdür ? şimdiden teşekkür ediyor iyi çalışmalar diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonraki sayfalarda da iki iki çıkması lazım.
      Düzenleme yaparken bi hata yapmış olabilirsin.
      Temanın kodlarını not defterinde açıp kopyala yapıştır diyerek yeniden yüklemeyi dene.

      Sil
    2. Dediğiniz şekilde tekrar yükledim hatta deneme bloğumda bile sıfırdan denedim fakat ikinci ve diğer sayfalar hala aynı şekilde bunu düzeltebilmenin bir yolu var mı acaba ya da siz de bir denermisiniz

      Sil
    3. Hafta sonu bakmaya çalışırım.
      Şimdilik ya bu şekilde yada başka bir temayla idare edin.

      Sil